FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
Storm i aften! EmptyIdag kl. 21:57 af Radikal

» Folketingets flertal donerer igen-igen milliarder
Storm i aften! EmptyIdag kl. 20:59 af Jojo

» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Storm i aften! EmptyIdag kl. 20:14 af Jojo

» Finland - Danmark i icehockey
Storm i aften! EmptyIdag kl. 19:08 af Jojo

» Spis rugbrød
Storm i aften! EmptyIdag kl. 17:30 af Jojo

» Sloppy Joe!
Storm i aften! EmptyIdag kl. 17:25 af Radikal

» Når man hader alt udeover Dansk
Storm i aften! EmptyIdag kl. 16:48 af Jojo

» Første muslimske borgmester.
Storm i aften! EmptyIdag kl. 16:44 af Jojo

» Lidt fra Ukraines historie
Storm i aften! EmptyIdag kl. 16:08 af Admin


Storm i aften!

Go down

Storm i aften! Empty Storm i aften!

Indlæg af Admin Fre 18 Feb 2022, 11:15


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9567
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 11:38

Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Admin Fre 18 Feb 2022, 14:20

Polysl skrev:Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Det ser ud til, at du kan "nøjes" med vindstød af stormstyrke hos dig-he-he! Very Happy

https://vejr.tv2.dk/2022-02-18-stormen-nora-rammer-danmark-i-aften-foelg-udviklingen-her

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9567
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 14:44

Polysl skrev:Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Jeg ved ikke, hvordan det er med storm i Odense, men hold da op sikken storm der her er på forummet lige i øjeblikket, hvor svingdørsmedlemmer vil meldes ud sunny

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 14:55

christian skrev:
Polysl skrev:Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Jeg ved ikke, hvordan det er med storm i Odense, men hold da op sikken storm der her er på forummet lige i øjeblikket, hvor svingdørsmedlemmer vil meldes ud sunny

Hvad er et svingdørsmedlem, og hvordan ved du, at der er en storm af folk der vil udmeldes?   Storm i aften! 1f604

I tror simpelthen, at I er sååååå snu, du og Admin.
Det er I nok også. Der, hvor I helt fejlbedømmer det hele, er at I tror alle medlemmerne er dumme som en slat vandgrød!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Admin Fre 18 Feb 2022, 14:57

christian skrev:
Polysl skrev:Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Jeg ved ikke, hvordan det er med storm i Odense, men hold da op sikken storm der her er på forummet lige i øjeblikket, hvor svingdørsmedlemmer vil meldes ud sunny

Tja..bum-bum - men hvis ikke nazisterne vil være her uden deres nazist billeder, som det ser ud til, så kan jeg ikke gøre noget ved dette!Wink

De kunne vel sagtens skrive indlæg selv uden nazist billeder! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9567
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 15:02

Admin skrev:
christian skrev:
Polysl skrev:Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Jeg ved ikke, hvordan det er med storm i Odense, men hold da op sikken storm der her er på forummet lige i øjeblikket, hvor svingdørsmedlemmer vil meldes ud sunny

Tja..bum-bum - men hvis ikke nazisterne vil være her uden deres nazist billeder, som det ser ud til, så kan jeg ikke gøre noget ved dette!Wink  

De kunne vel sagtens skrive indlæg selv uden nazist billeder! Very Happy

He he!  Storm i aften! 1f63d

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 15:09

Nu har "DDR" forum redaktionens som ejer sitet jo meldt ud at man kun må skrive om strikkeopskrifter, en kedelig tendens at de så skal til at bestemme indlæg over hele deres system hvad der må skrives. Så det er ikke så frit som man her har sagt.

Spørgsmålet er nu, er det oversat korrekt? jeg beder om den engelske udgave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 15:36

Fædrelandsvennen skrev:
christian skrev:
Polysl skrev:Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Jeg ved ikke, hvordan det er med storm i Odense, men hold da op sikken storm der her er på forummet lige i øjeblikket, hvor svingdørsmedlemmer vil meldes ud sunny

Hvad er et svingdørsmedlem, og hvordan ved du, at der er en storm af folk der vil udmeldes?   Storm i aften! 1f604

I tror simpelthen, at I er sååååå snu, du og Admin.
Det er I nok også. Der, hvor I helt fejlbedømmer det hele, er at I tror alle medlemmerne er dumme som en slat vandgrød!

Hvis du forstod at læse, kan du læse dig til, hvem der har meldt sig ud.

Jeg tror mere, det er dig og dit ligesindede slæng, der fejlbedømmer det hele, men heldigvis er jeres grimme nazi-avatarer blevet slettet.

Hvorfor opretter i egentlig ikke jeres eget debatforum, hvor i kan sidde og forherlige både hagekors, Hitller mm. og endda bruge nazi-billeder som avatar?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 15:52

Så man må ikke skrive om fortiden? Må man skrive om romertiden da man brugte samme hagekors?

Indien har brugt det før vestlig tid i Indien, så man må ikke skrive om det. Buddhister har brugt det -

Hagekorset er mere end tusind år gammel.

Man skal passe på ikke at indrette samfundet på pivlinge og mental svagelige og folk som vil se et historieløst samfund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 17:01

Polysl skrev:Så man må ikke skrive om fortiden? Må man skrive om romertiden da man brugte samme hagekors?

Indien har brugt det før vestlig tid i Indien, så man må ikke skrive om det. Buddhister har brugt det -

Hagekorset er mere end tusind år gammel.

Man skal passe på ikke at indrette samfundet på pivlinge og mental svagelige og folk som vil se et historieløst samfund.

Du og andre kan vende og dreje det og bortforklare alt muligt om hagekorset, en modbydelig kendsgerning er det, at det var nazisternes symbol.

Hverken i Romerriget, i Indien eller under Buddhister fandt en Holocaust sted, som den gjorde i nazi-Tyskland begået af nazister. Så lad nu være med at blive ved med at forsvare, hvad hagekorset engang var for 1000 år siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 17:21

Jeg bortforklare ikke noget, jeg anderkender masse mord af jøder. Det betyder ikke at man skal forbyde et helligt symbol som er blevet misbrugt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 18:27

Polysl skrev:Nu har "DDR" forum redaktionens som ejer sitet jo meldt ud at man kun må skrive om strikkeopskrifter, en kedelig tendens at de så skal til at bestemme indlæg over hele deres system hvad der må skrives. Så det er ikke så frit som man her har sagt.

Spørgsmålet er nu, er det oversat korrekt? jeg beder om den engelske udgave.

Jeg tror, du er inde på noget der. Den har vi jo ikke set - hvis den eksisterer.

Det man skal lægge mærke til er, at Admin påstår det engelske firma "kun" er skredet ind mod  det, de ser som "nazi-billeder."
Som han løgnagtigt konkluderer, så kan folk uden disse avatars frit skrive, hvad de har lyst til. Går ikke, Admin:

Jeg citerer fra hans oversættelse:

"... har nogle af dine medlemmer sat Avatarer ind, som forestiller tyske soldater eller nazi-billeder eller lignende, som har tilknytning til 2. verdenskrig og nazitiden."

Javel. Det gælder så også alle drenges helt fra 1950'erne, amatørdetektiven Jan Helmer fra JAN-serien (anvendt i Hævnens Rytters avatar i al den tid han var med her!)

Jeg citerer videre - og det er næsten det vigtigste:

"Ligeledes vil vi også fjerne trådopslag, som vi opfatter som propaganda for nazister og for nazitiden nu og fremadrettet."

Dér kom den. "Som VI opfatter som propaganda for..."

Præcis den begrundelse, der helt tilbage blev brugt af bl.a. biblioteksledelser, skoler m.v. for at holde Den Danske Forenings materialer ude fra deres borde, hvor det flød med rød propaganda og "SOS racisme" osv. For det var "racisme" og "nazisme".

Jo, metoden er gammelkendt.
Og med disse ord vil jeg forlade den kommende strikkeklub og melde mig (langt) ud og væk herfra.  Storm i aften! 1f61d

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 18:37

Admin skrev:
christian skrev:
Polysl skrev:Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Jeg ved ikke, hvordan det er med storm i Odense, men hold da op sikken storm der her er på forummet lige i øjeblikket, hvor svingdørsmedlemmer vil meldes ud sunny

Tja..bum-bum - men hvis ikke nazisterne vil være her uden deres nazist billeder, som det ser ud til, så kan jeg ikke gøre noget ved dette!Wink  

De kunne vel sagtens skrive indlæg selv uden nazist billeder! Very Happy

Nå kunne de det? Det er da vist ikke helt, de instrukser du har fået. (Se venligst Fædrelandsvennens pointering med citat.) Der vil ikke alene blive fjernet profilbilleder men også indlæg som de opfatter som "nazistiske."

Du virker på mig som sådan en skummel brugtvognssælger, Admin!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 18:42

christian skrev:  Så lad nu være med at blive ved med at forsvare, hvad hagekorset engang var for 1000 år siden.

?
Der er da ikke noget at forsvare. Det har altid været et positivt symbol her i Norden. Og vist også i Indien og nogle steder i Afrika.
Hvad fanden mener du med, at "blive ved med at forsvare"? Det bunder vist kun i, at du har Hitler på hjernen!  Storm i aften! 1f616

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 18:57

//citat
har nogle af dine medlemmer sat Avatarer ind, som forestiller tyske soldater er det ikke tilladt
//citat slut

Var alle tyske soldater naxi?

Hykleriet er som en tåge....
Så man må godt skrive om Osama Bin Laden, og mange andre bastarder som det fede svin fra NordKorea osv...

Man må så ikke skrive om dem som ville myrde Hitler. Det var helte....men det må vi ikke. Næste udgave af historiebogen er det nok slettet.

Hold da op en storm.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2022, 19:11

Fædrelandsvennen skrev:
christian skrev:
Polysl skrev:Sgu ikke nogen storm i Odense -her er der vindstille - kan det være en storm i et glas vand?

Jeg ved ikke, hvordan det er med storm i Odense, men hold da op sikken storm der her er på forummet lige i øjeblikket, hvor svingdørsmedlemmer vil meldes ud sunny

Hvad er et svingdørsmedlem, og hvordan ved du, at der er en storm af folk der vil udmeldes?   Storm i aften! 1f604

I tror simpelthen, at I er sååååå snu, du og Admin.
Det er I nok også. Der, hvor I helt fejlbedømmer det hele, er at I tror alle medlemmerne er dumme som en slat vandgrød!

@ christian

Hvorfor svarer du ikke, når du bliver spurgt, hvad et svingdørsmedlem er? Jeg vil også gerne vide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Storm i aften! Empty Sv: Storm i aften!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum