FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Kan man blive fed af ingenting?
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyIgår kl. 22:58 af Me

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyIgår kl. 20:40 af ak31

» Risiko for snyd til EU-valget
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyIgår kl. 16:16 af Radikal

» Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyIgår kl. 16:11 af Radikal

» Svære opgaver!
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyIgår kl. 15:58 af Radikal

» Muslimer får magt i britisk politik
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyIgår kl. 10:39 af Gæst

» Tildeling af statsborgerskaber!
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyIgår kl. 10:24 af Gæst

» SPACE 1999 - Ring Around the Moon!
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyIgår kl. 08:25 af Admin

» Røde understregninger i Linux Mint?
Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? EmptyOns 08 Maj 2024, 19:14 af Oliver


Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot?

3 deltagere

Go down

Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? Empty Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot?

Indlæg af BenniM Tors 17 Mar 2022, 12:53

Jeg var over hos en ven som har Viaplay, hvilket er en meget dyr streamingstjeneste. Jeg kører selv tjenster som er mere fornuftigt prissat.

Her så jeg en reboot af Walker - Texas Ranger, som nogle måske husker fra 1990'erne med Chuck Norris i hovedrollen.

Hvad har de gjort ved serien? Walker figuren render rundt og er en undskyldning for sig selv. Jeg er rystet - meget rystet.


_________________
Sagsbehandler, forfatter og coach

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 903
Join date : 02/12/20
Age : 53
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? Empty Sv: Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot?

Indlæg af Admin Tors 17 Mar 2022, 14:57

BenniM skrev:Jeg var over hos en ven som har Viaplay, hvilket er en meget dyr streamingstjeneste. Jeg kører selv tjenster som er mere fornuftigt prissat.

Her så jeg en reboot af Walker - Texas Ranger, som nogle måske husker fra 1990'erne med Chuck Norris i hovedrollen.

Hvad har de gjort ved serien? Walker figuren render rundt og er en undskyldning for sig selv. Jeg er rystet - meget rystet.


De kan ses gratis her:

https://www.youtube.com/results?search_query=chuck+norris+full+movies+in+english

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9499
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? Empty Sv: Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot?

Indlæg af Jakob Tirs 29 Mar 2022, 11:30

BenniM skrev:Jeg var over hos en ven som har Viaplay, hvilket er en meget dyr streamingstjeneste. Jeg kører selv tjenster som er mere fornuftigt prissat.

Her så jeg en reboot af Walker - Texas Ranger, som nogle måske husker fra 1990'erne med Chuck Norris i hovedrollen.

Hvad har de gjort ved serien? Walker figuren render rundt og er en undskyldning for sig selv. Jeg er rystet - meget rystet.



Kan denne video være en trøst.?

The President's Man 2000 DVDRIP XVID AC3 BHRG




Eller måske denne?:

Chuck Norris Top Dog

Jakob

Antal indlæg : 924
Join date : 07/06/21

Tilbage til toppen Go down

Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot? Empty Sv: Walker - Texas ranger - hvor meget må man ødelægge en god serie ved en reboot?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum