FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 12:15 af Stærke Andreas

» Første muslimske borgmester.
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 12:14 af ak31

» Sloppy Joe!
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 11:41 af Nationalpigen

» Taylor Swift?
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 11:34 af Nationalpigen

» Maj kulde gør laderne fulde?
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» It svindel på Nettet?
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
WHO advarer mod kunstige sødemidler EmptyIdag kl. 08:43 af Admin


WHO advarer mod kunstige sødemidler

3 deltagere

Go down

WHO advarer mod kunstige sødemidler Empty WHO advarer mod kunstige sødemidler

Indlæg af EmoJanice Ons 17 Maj 2023, 09:37

Det har taget mig måneder med hovedpine først at stoppe det daglige indtag af Cola, derefter at stoppe indtagelse af light produkter, derefter at stoppe med at drikke danskvand med brus fordi nogle kloge-åger mener at det skaber mere appetit end vand uden brus.

Nu er jeg ved målet. Langt om længe får jeg ikke hovedpine når jeg ikke indtager sukker i løbet af en typisk dag.

Men tog jeg den rigtige vej til målet?

WHO mener det ikke:

WHO advarer mod kunstige sødemidler: De hjælper dig ikke med at tabe dig – og de er usunde (BT)

Hvad gør I?
EmoJanice
EmoJanice

Antal indlæg : 119
Join date : 13/04/21
Age : 31

https://emojanice.wordpress.com/

Tilbage til toppen Go down

WHO advarer mod kunstige sødemidler Empty Sv: WHO advarer mod kunstige sødemidler

Indlæg af Admin Ons 17 Maj 2023, 10:28

EmoJanice skrev:Det har taget mig måneder med hovedpine først at stoppe det daglige indtag af Cola, derefter at stoppe indtagelse af light produkter, derefter at stoppe med at drikke danskvand med brus fordi nogle kloge-åger mener at det skaber mere appetit end vand uden brus.

Nu er jeg ved målet. Langt om længe får jeg ikke hovedpine når jeg ikke indtager sukker i løbet af en typisk dag.

Men tog jeg den rigtige vej til målet?

WHO mener det ikke:

WHO advarer mod kunstige sødemidler: De hjælper dig ikke med at tabe dig – og de er usunde (BT)

Hvad gør I?

Nå jeg havde ikke set det samme indlæg som du har sat ind her-he-he! Very Happy

Men:

Faktisk drikker jeg aldrig sodavand, dog dansk vand med brus og citrus, eller Egekilde Kildevand som er naturligt mineralvand med blid brus!

Dog foretrækker mange blot at drikke vandet fra hanen!

Udover at det er velkontrolleret, så smager det frisk og godt, og så er det mange gange billigere og mere miljøvenligt end vand på flaske!

Der er 900 gode grunde til at drikke vandet fra vandhanen!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

WHO advarer mod kunstige sødemidler Empty Sv: WHO advarer mod kunstige sødemidler

Indlæg af Radikal Tirs 23 Maj 2023, 14:55

EmoJanice skrev:Det har taget mig måneder med hovedpine først at stoppe det daglige indtag af Cola, derefter at stoppe indtagelse af light produkter, derefter at stoppe med at drikke danskvand med brus fordi nogle kloge-åger mener at det skaber mere appetit end vand uden brus.

Nu er jeg ved målet. Langt om længe får jeg ikke hovedpine når jeg ikke indtager sukker i løbet af en typisk dag.

Men tog jeg den rigtige vej til målet?

WHO mener det ikke:

WHO advarer mod kunstige sødemidler: De hjælper dig ikke med at tabe dig – og de er usunde (BT)

Hvad gør I?

Vi i De Radikale er enig med admin her, drik kun vand fra vandhanen, alt andet er ikke nødvendigt. Glem alt om øl og vin, postevand er langt bedre og langt sundere. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

WHO advarer mod kunstige sødemidler Empty Sv: WHO advarer mod kunstige sødemidler

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum