FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 12:15 af Stærke Andreas

» Første muslimske borgmester.
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 12:14 af ak31

» Sloppy Joe!
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 11:41 af Nationalpigen

» Taylor Swift?
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 11:34 af Nationalpigen

» Maj kulde gør laderne fulde?
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» It svindel på Nettet?
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
At være den sidste til at hente sit barn EmptyIdag kl. 08:43 af Admin


At være den sidste til at hente sit barn

4 deltagere

Go down

At være den sidste til at hente sit barn Empty At være den sidste til at hente sit barn

Indlæg af EmoJanice Søn 05 Nov 2023, 09:16

I regeringens kamp for at udpine arbejdsstyrken så de ikke lever for længe og bliver til ældrebyrden, så er social- og udlændingeminister Kaare Dybvad Bek gået til angreb mod den dårlige samvittighed som forældre kan føle overfor ikke alene deres barn, men også overfor personalet på pasningsstederne, som bliver nød til at opholde sig på deres arbejdsplads i hele den tid, de får løn for.

Jeg har ikke børn, men jeg har mødt kollegaer og bekendte, der har følt de misbilligende blikke fra personalet, når de f.eks. som følge af at de arbejder i en butik, ikke kan efterlade kunderne ved kassen blot fordi en kundebetjening tager for lang tid eller en kollega bliver forhindret i at møde til tiden.

Hvordan ser I på det? Frygter I lidt negative konsekvenser for jeres børn fordi I kan blive en belastning for personalets ønske om mere frihed? Det kan jo ikke være helt fremmed, hvis personalet på bosteder og plejehjem der for en stor del er blevet presset ind i deres fag, ikke ligger hele ånden i deres job. Nutidens daginstitutioner har udover pædagogerne som ofte har valgt faget til også pædagogmedhjælper, som plejede at være uddannede, men i dag for en del er folk i arbejdsprøvning eller folk der er der led i deres værnepligt fordi de ikke vil være soldater.

- Man skal ikke have dårlig samvittighed, når man er den sidste til at hente sit barn, siger S-politiker (TV2 Nyhederne)
EmoJanice
EmoJanice

Antal indlæg : 119
Join date : 13/04/21
Age : 31

https://emojanice.wordpress.com/

Tilbage til toppen Go down

At være den sidste til at hente sit barn Empty Sv: At være den sidste til at hente sit barn

Indlæg af Radikal Søn 05 Nov 2023, 11:10

EmoJanice skrev:I regeringens kamp for at udpine arbejdsstyrken så de ikke lever for længe og bliver til ældrebyrden, så er social- og udlændingeminister Kaare Dybvad Bek gået til angreb mod den dårlige samvittighed som forældre kan føle overfor ikke alene deres barn, men også overfor personalet på pasningsstederne, som bliver nød til at opholde sig på deres arbejdsplads i hele den tid, de får løn for.

Jeg har ikke børn, men jeg har mødt kollegaer og bekendte, der har følt de misbilligende blikke fra personalet, når de f.eks. som følge af at de arbejder i en butik, ikke kan efterlade kunderne ved kassen blot fordi en kundebetjening tager for lang tid eller en kollega bliver forhindret i at møde til tiden.

Hvordan ser I på det? Frygter I lidt negative konsekvenser for jeres børn fordi I kan blive en belastning for personalets ønske om mere frihed? Det kan jo ikke være helt fremmed, hvis personalet på bosteder og plejehjem der for en stor del er blevet presset ind i deres fag, ikke ligger hele ånden i deres job. Nutidens daginstitutioner har udover pædagogerne som ofte har valgt faget til også pædagogmedhjælper, som plejede at være uddannede, men i dag for en del er folk i arbejdsprøvning eller folk der er der led i deres værnepligt fordi de ikke vil være soldater.

- Man skal ikke have dårlig samvittighed, når man er den sidste til at hente sit barn, siger S-politiker (TV2 Nyhederne)

Vi i De Radikale mener, at løsningen er at kvinderne selv passer deres børn derhjemme ligesom muslimerne gør det, i stedet for at sende børnene væk fra hjemmet. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

At være den sidste til at hente sit barn Empty Sv: At være den sidste til at hente sit barn

Indlæg af ak31 Søn 05 Nov 2023, 18:45

Radikal skrev:
EmoJanice skrev:I regeringens kamp for at udpine arbejdsstyrken så de ikke lever for længe og bliver til ældrebyrden, så er social- og udlændingeminister Kaare Dybvad Bek gået til angreb mod den dårlige samvittighed som forældre kan føle overfor ikke alene deres barn, men også overfor personalet på pasningsstederne, som bliver nød til at opholde sig på deres arbejdsplads i hele den tid, de får løn for.

Jeg har ikke børn, men jeg har mødt kollegaer og bekendte, der har følt de misbilligende blikke fra personalet, når de f.eks. som følge af at de arbejder i en butik, ikke kan efterlade kunderne ved kassen blot fordi en kundebetjening tager for lang tid eller en kollega bliver forhindret i at møde til tiden.

Hvordan ser I på det? Frygter I lidt negative konsekvenser for jeres børn fordi I kan blive en belastning for personalets ønske om mere frihed? Det kan jo ikke være helt fremmed, hvis personalet på bosteder og plejehjem der for en stor del er blevet presset ind i deres fag, ikke ligger hele ånden i deres job. Nutidens daginstitutioner har udover pædagogerne som ofte har valgt faget til også pædagogmedhjælper, som plejede at være uddannede, men i dag for en del er folk i arbejdsprøvning eller folk der er der led i deres værnepligt fordi de ikke vil være soldater.

- Man skal ikke have dårlig samvittighed, når man er den sidste til at hente sit barn, siger S-politiker (TV2 Nyhederne)

Vi i De Radikale mener, at løsningen er at kvinderne selv passer deres børn derhjemme ligesom muslimerne gør det, i stedet for at sende børnene væk fra hjemmet. Shocked Very Happy

Jeg trorda at du gerne vil behandles af sygeplejersker når du kommerpå hospitalet. De arbejder døgnets 24 timer hele ugen alle årets dage.
Jeg tror at der vil blive en mega stor mangel, hvis de gik hjemme. Der mangele allerede mange sygeplejersker i dag. Crying or Very sad

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1565
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

At være den sidste til at hente sit barn Empty Sv: At være den sidste til at hente sit barn

Indlæg af BenniM Man 06 Nov 2023, 13:03

ak31 skrev:

Jeg trorda at du gerne vil behandles af sygeplejersker når du kommerpå hospitalet. De arbejder døgnets 24 timer hele ugen alle årets dage.
Jeg tror at der vil blive en mega stor mangel, hvis de gik hjemme. Der mangele allerede mange sygeplejersker i dag. Crying or Very sad

En af projekterne jeg er med i på arbejdspladsen er at fortælle Iranske kvinder at de ikke behøver at få tæv af moralpolitiet og gå hjemme ved kødgryderne. De kan bruge deres sygeplejerskeuddannelse her. Hele 2.000 har gjort det. Det tyder på at ikke engang muslimske kvinder gider at gå hjemme, hvis de ser chancen for at hente penge ved kasse 1.

Iranere jagter autorisation (Dansk Sygepleje Raad)

_________________
Sagsbehandler, forfatter og coach

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 903
Join date : 02/12/20
Age : 53
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

At være den sidste til at hente sit barn Empty Sv: At være den sidste til at hente sit barn

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum