FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Sloppy Joe!
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 15:51 af Admin

» It svindel på Nettet?
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 15:41 af Admin

» Spis rugbrød
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 15:28 af Admin

» Svære opgaver!
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 15:19 af Admin

» SPACE 1999 - Space Brain!
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 15:11 af Admin

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 14:12 af ak31

» Folketingets flertal donerer igen-igen milliarder
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 12:44 af Hansen!

» Første muslimske borgmester.
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 12:14 af Hansen!

» Når man hader alt udeover Dansk
YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! EmptyIdag kl. 12:01 af welupe


YouSee mister tusindvis af kunder lige nu!

2 deltagere

Go down

YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! Empty YouSee mister tusindvis af kunder lige nu!

Indlæg af Admin Man 20 Jan 2020 - 16:20

YouSee mister tusindvis af kunder lige nu!

https://nyheder.tv2.dk/business/2020-01-20-fullrate-lukker

"Fullrate lukker!

TDC købte Fullrate i 2009 for et større millionbeløb.

TDC lukker mobilselskabet Fullrate.

Selskabet, der både sælger telefoni og bredbånd og har over 200.000 kunder, bliver istedet flyttet ind under Yousee."

Med 200.000 nye kunder, vil YouSee kompensere for tabet af kunder på grund af konflikten med Discovery kanal!

TV og bredbånds kunder i YouSee flygter i disse måneder til andre udbydere, som har de 11 mistede Discover kanaler!

Ak ja, der er ingen vindere i den konflikt?

Din mening?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9566
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! Empty Sv: YouSee mister tusindvis af kunder lige nu!

Indlæg af Ingrid Slott Ons 5 Feb 2020 - 11:09

Jo, jeg føler faktisk, jeg er en vinder. Jeg har nemlig skiftet til YouSee i forbindelse med at jeg fik installeret fibernet. Jeg har fået så mange nye ting - ikke kun nye kanaler - men også teknik. Jeg kan pause, gemme, genfinde programmer og meget mere, som jeg ikke har sat mig ind i endnu. Til gengæld er det billigere end mit tidligere selskab, og sportskanalerne ville jeg alligevel aldrig bruge.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! Empty Sv: YouSee mister tusindvis af kunder lige nu!

Indlæg af Admin Søn 9 Feb 2020 - 9:03

Ingrid Slott skrev:Jo, jeg føler faktisk, jeg er en vinder.  Jeg har nemlig skiftet til YouSee i forbindelse med at jeg fik installeret fibernet.  Jeg har fået så mange nye ting - ikke kun nye kanaler - men også teknik.  Jeg kan pause, gemme, genfinde programmer og meget mere, som jeg ikke har sat mig ind i endnu.  Til gengæld er det billigere end mit tidligere selskab, og sportskanalerne ville jeg alligevel aldrig bruge.

Enig i at har man ikke brug for sport, kan man sagtens bruge YouSee tv!

Hos os skifter vi sandsynligt til Stofa fiber tv og bredbånd senere på året og tager fuldpakken med alle 11 Discovery kanaler!

Der er mange i vores boligforening som vil have sportskanalerne tilbage igen!

Det bliver nok kun et spørgsmål om vi gør det samlet, eller hver enkelt bestiller hvad de vil have fra Stofa!


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9566
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! Empty Sv: YouSee mister tusindvis af kunder lige nu!

Indlæg af Ingrid Slott Søn 9 Feb 2020 - 10:38

Jeg har flere bekendte, som har skiftet til Boxer, men jeg er som sagt godt tilfreds med YouSee. Den lille pakke + 10 point er rigeligt til mig. Jeg har ikke tid til at se så meget TV. I øjeblikket forbereder jeg en udstilling på Art Nordic Messen i Lokomotivhallerne i København i slutningen af marts. Der skal males billeder til salg Smile

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

YouSee mister tusindvis af kunder lige nu! Empty Sv: YouSee mister tusindvis af kunder lige nu!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum