FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 12:15 af Stærke Andreas

» Første muslimske borgmester.
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 12:14 af ak31

» Sloppy Joe!
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 11:41 af Nationalpigen

» Taylor Swift?
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 11:34 af Nationalpigen

» Maj kulde gør laderne fulde?
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» It svindel på Nettet?
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? EmptyIdag kl. 08:43 af Admin


Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner?

2 deltagere

Go down

Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? Empty Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner?

Indlæg af Admin Lør 16 Mar 2024, 09:57

Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner?

7000 kroner for en pastaret – unge er bange for at lave mad i eget køkken.

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-03-15-7000-kroner-for-en-pastaret-unge-er-bange-for-at-lave-mad-i-eget-koekken

"Beboerne i nyt, stort ejendomskompleks i Odense frygter at få en ekstra regning på 7000 kroner, når de laver mad.

- Det er den dyreste pastaret, jeg nogensinde har spist.

Sådan siger Anna Amalie Andersen, der en helt almindelig aften stod og lavede det, der muligvis bliver den dyreste pastaret i hendes liv. Prisen lyder nemlig på 7000 kroner, fordi brandalarmen gik i hendes lejlighed i Tigergården i Odense."

Hvis det havde været min lejlighed, så ville jeg dække den brandalarm til, så røg ikke sætter den igang med at hyle!

Eller ville du blot nøjes med at spise rugbrøds madder?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner? Empty Sv: Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner?

Indlæg af Radikal Lør 16 Mar 2024, 16:28

Admin skrev:Har du lyst til en pastaret til 7.000 kroner?

7000 kroner for en pastaret – unge er bange for at lave mad i eget køkken.

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-03-15-7000-kroner-for-en-pastaret-unge-er-bange-for-at-lave-mad-i-eget-koekken

"Beboerne i nyt, stort ejendomskompleks i Odense frygter at få en ekstra regning på 7000 kroner, når de laver mad.

- Det er den dyreste pastaret, jeg nogensinde har spist.

Sådan siger Anna Amalie Andersen, der en helt almindelig aften stod og lavede det, der muligvis bliver den dyreste pastaret i hendes liv. Prisen lyder nemlig på 7000 kroner, fordi brandalarmen gik i hendes lejlighed i Tigergården i Odense."

Hvis det havde været min lejlighed, så ville jeg dække den brandalarm til, så røg ikke sætter den igang med at hyle!

Eller ville du blot nøjes med at spise rugbrøds madder?

Vi i De Radikale mener, at rugbrøds madder kunne gå et par dage. Men hvis ikke der kom en løsning fra boligselskabet, kunne admins løsning med tildækning af alarmen være eneste udvej. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum