FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Første muslimske borgmester.
Sære profiler? EmptyIdag kl. 10:57 af Radikal

» Maj kulde gør laderne fulde?
Sære profiler? EmptyIdag kl. 10:22 af Radikal

» Sloppy Joe!
Sære profiler? EmptyIdag kl. 10:09 af Radikal

» It svindel på Nettet?
Sære profiler? EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Så du pinsesolen danse?
Sære profiler? EmptyIdag kl. 09:54 af Radikal

» Svære opgaver!
Sære profiler? EmptyIdag kl. 09:51 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
Sære profiler? EmptyIdag kl. 08:43 af Admin

» I Dreamed There Was No War (Guitar instrumental)
Sære profiler? EmptyIdag kl. 08:12 af Admin

» The Saint - The Gadic Collection!
Sære profiler? EmptyIdag kl. 08:03 af Admin


Sære profiler?

5 deltagere

Go down

Sære profiler? Empty Sære profiler?

Indlæg af Renate M. Søn 24 Mar 2024, 11:26

Samtidig med at der synes at være kommet li-i-dt mere liv i denne debatside, kan jeg ikke nære mig for at nævne et par ting, som jeg synes trækker ned i selv indtrykket.

Et begreb som "drilleprofiler" som bare eksisterer for at skabe irritation og tydeligt er fake ift. hvad de udgiver sig for, er nok lige så gammelt som internet-debatter som sådan.
I min første periode som bruger var her en "Tigermanden" (også kaldet "Katz"), som udgav sig for snart at være gammelkommunist, snart at være glødende tilhænger af Frie Grønne og især personen Sikandar Siddique. Han brugte forummet til slet og ret at føre en slags kampagne for at få stemplet en række skribenter som "nazister" - og havde desværre held til at påvirke både Admin og hans oprindelige moderator med det, sådan at en del af disse skribenter blev slettet som medlemmer.

I øjeblikket ser man to fake profiler, nemlig Radikal og Oliver. De minder stærkt om hinanden med deres pjattede indledninger, der næsten altid kører på "Vi i de Radikale mener" ... og "Min danske kone siger"...
Dertil kommer, at Radikal rigtig ofte skriver noget, der på ingen måde er Radikale Venstres politik - snarere virker som et forsøg på at lave satire over dem.

Naturligvis kan og bør man helt springe deres sludder over, men irriterende for virkelig debat er det nu.
Noget andet og alvorligere er, at forummet har en profil, som bruger et billede af en kendt politiker (Pernille Vermund, LA) som profil avatar. Det har jeg hørt er strafbart, medmindre man har indhentet en tilladelse hos vedkommende selv.

Hvad mener I?
Renate M.
Renate M.

Antal indlæg : 28
Join date : 10/07/22
Age : 48

Jack Morton synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sære profiler? Empty Sv: Sære profiler?

Indlæg af ak31 Søn 24 Mar 2024, 11:57

Renate M. skrev:Samtidig med at der synes at være kommet li-i-dt mere liv i denne debatside, kan jeg ikke nære mig for at nævne et par ting, som jeg synes trækker ned i selv indtrykket.

Et begreb som "drilleprofiler" som bare eksisterer for at skabe irritation og tydeligt er fake ift. hvad de udgiver sig for, er nok lige så gammelt som internet-debatter som sådan.
I min første periode som bruger var her en "Tigermanden" (også kaldet "Katz"), som udgav sig for snart at være gammelkommunist, snart at være glødende tilhænger af Frie Grønne og især personen Sikandar Siddique. Han brugte forummet til slet og ret at føre en slags kampagne for at få stemplet en række skribenter som "nazister" - og havde desværre held til at påvirke både Admin og hans oprindelige moderator med det, sådan at en del af disse skribenter blev slettet som medlemmer.

I øjeblikket ser man to fake profiler, nemlig Radikal og Oliver. De minder stærkt om hinanden med deres pjattede indledninger, der næsten altid kører på "Vi i de Radikale mener" ... og "Min danske kone siger"...
Dertil kommer, at Radikal rigtig ofte skriver noget, der på ingen måde er Radikale Venstres politik - snarere virker som et forsøg på at lave satire over dem.

Naturligvis kan og bør man helt springe deres sludder over, men irriterende for virkelig debat er det nu.
Noget andet og alvorligere er, at forummet har en profil, som bruger et billede af en kendt politiker (Pernille Vermund, LA) som profil avatar. Det har jeg hørt er strafbart, medmindre man har indhentet en tilladelse hos vedkommende selv.

Hvad mener I?

Ja der er underligt, at man kan bruge et billede af en kendt politikker?
Avatar billeder var da ellers det store hit, for Adm. da de ulovlige skulle ud. Question

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1561
Join date : 05/12/20

Nationalpigen og Den Gamle synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sære profiler? Empty Sv: Sære profiler?

Indlæg af Unge Ulvdal Søn 24 Mar 2024, 13:36

ak31 skrev: Ja der er underligt, at man kan bruge et billede af en kendt politikker?
Avatar billeder var da ellers det store hit, for Adm. da de ulovlige skulle ud. Question

Okay. Hvem var "de ulovlige", og hvordan fremstod de?
Unge Ulvdal
Unge Ulvdal

Antal indlæg : 21
Join date : 10/03/24
Age : 52

Tilbage til toppen Go down

Sære profiler? Empty Sv: Sære profiler?

Indlæg af Nationalpigen Søn 24 Mar 2024, 14:15

Unge Ulvdal skrev:
ak31 skrev: Ja der er underligt, at man kan bruge et billede af en kendt politikker?
Avatar billeder var da ellers det store hit, for Adm. da de ulovlige skulle ud. Question

Okay. Hvem var "de ulovlige", og hvordan fremstod de?

Åh, det er ikke let at beskrive i bare få ord. Jeg synes det var en umådelig trist periode, som kostede dette forum både (mange) gode skribenter og bestemt også anseelse.
Kort handlede det om, at en profil, "Tigermanden" (af og til også under andre navne) fik påvirket den daværende administrator, "Annella" som igen fik påvirket - for ikke at sige manipuleret - den nuværende "Admin" til at udpege nogle profiler og stemple dem som "nazister". De skulle ud, koste hvad det ville. Men man gik praktisk taget aldrig efter deres indlæg - det var altid profil-billederne de blev slettet for.

Nogle af os var godt forargede over denne simple ultrawoke-opførsel fra ledelsens side, samtidig med at vi græd af grin, når de kvajede sig og kaldte skribenter med f.eks. Solkorset, som fandtes på runesten for 900 år siden eller billeder af en soldat fra WW1 med et jernkors på for "naziknægte" og lignende. "Admin" (nuværende) brugte også den ekstremt venstreorienterede gruppering "REDOX" som ene-kilde til at forklare, hvorfor han så Solkorset som "nazistisk". Joh, du kan tro, det gik lystigt til, Ulvdal.
Jeg tror, der blev smidt en snes aktive skribenter ud i den periode, herunder folk jeg ved har været aktive i Den danske Forening og Stop Islamiseringen af Danmark.

Nu er jeg spændt på, om du får lov at beholde dit profilbillede af en kæk officer fra gamle dage!

_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'
Nationalpigen
Nationalpigen

Antal indlæg : 33
Join date : 23/07/22
Age : 26
Geografisk sted : 9400

Radikal, ak31, Jack Morton og Den Gamle synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sære profiler? Empty Sv: Sære profiler?

Indlæg af stig6499 Søn 24 Mar 2024, 14:43

Jeg svarer gerne på dine spørgsmål, jeg mener at Pernille er ekstrem lækker og jeg mener at hun er klog, så derfor bruger jeg hende som profil billede, mit rigtige navn er Jens Petersen og er fra Harboøre, så hvis du vil ligge sag an mod mig, så er jeg parat
stig6499
stig6499

Antal indlæg : 115
Join date : 08/01/23

Den Gamle synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Sære profiler? Empty Sv: Sære profiler?

Indlæg af stig6499 Søn 24 Mar 2024, 15:06

Nu mener jeg ikke at nazister er rigtig raske, men sådan som jeg har forstået det er det ikke forbudt at være nazist i DK
stig6499
stig6499

Antal indlæg : 115
Join date : 08/01/23

Tilbage til toppen Go down

Sære profiler? Empty Sv: Sære profiler?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum