FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyIgår kl. 21:00 af Tina Joan

» Røde understregninger i Linux Mint?
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyIgår kl. 19:14 af Oliver

» Risiko for snyd til EU-valget
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyIgår kl. 09:37 af Gæst

» Tildeling af statsborgerskaber!
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyIgår kl. 09:32 af ak31

» Svære opgaver!
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyIgår kl. 08:32 af Admin

» George Gently - Bankrøveri juleaften - krimi!
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyIgår kl. 08:12 af Admin

» Vila Franca do Campo, Portugal!
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyIgår kl. 08:05 af Admin

» Muslimer får magt i britisk politik
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyTirs 07 Maj 2024, 19:13 af Gæst

» Abortgrænsen hæves!
Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil EmptyTirs 07 Maj 2024, 10:29 af Radikal


Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil

4 deltagere

Go down

Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil Empty Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil

Indlæg af Unge Ulvdal Tors 18 Apr 2024, 12:43

Moderaterne sætter nu gang i deres EU-valgkamp med forslag, der vil omkalfatre udlændingepolitikken totalt. Danmark skal gå med i en tvungen europæisk fordeling af flygtninge og hvert år tage imod op mod 7.000 personer fra de ydre grænser."

https://jyllands-posten.dk/politik/ECE17030050/nu-kommer-moderaterne-og-stine-bosse-med-opsigtsvaekkende-melding-danmark-skal-tage-tusindvis-af-flygtninge-hvert-aar/

Det er ikke nyt, at Lars Løkke og hans spids til EU-parlamentet, Stine Bosse prøver at fremstå som det måske mest Danmarks-fjendtlige parti. Dette viser blot yderligere med al tydelighed, at de ønsker Danmarks undergang og kommende status som en lille delstat i EU-maskineriet uden selvstændighed overhovedet.
Og husk nu lige: Det med de 7.000 påtvungne fra "de ydre grænser" (sig du bare Mellemøsten og Afrika, fru Bosse!) er ikke en engangsforestilling - det er årligt!

Hvad mener du om Moderaternes udspil?

Jeg mener, at man i stedet skulle smide 7.000 (fortrinsvis kriminelle) islamiske personer UD af Danmark - årligt. Og med første sending meget gerne sende Lars Løkke og Stine Bosse med.  Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil 1f60f
Unge Ulvdal
Unge Ulvdal

Antal indlæg : 19
Join date : 10/03/24
Age : 52

Admin, Ole Aksel, En Nordisk Broder, Nationalpigen, Stærke Andreas og Den Gamle synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil Empty Sv: Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil

Indlæg af Stærke Andreas Tors 18 Apr 2024, 12:51

Jeg vil ønske, at det landsforræderiske parti ikke får valgt én eneste.

Da det ikke ser ud til, at Folkebevægelsen mod EU kan opstille mere, stemmer jeg nok på Anders Vistisen fra DF. Han er stærkt imod sådan noget som ovenstående.
Stærke Andreas
Stærke Andreas

Antal indlæg : 7
Join date : 21/11/23
Age : 63
Geografisk sted : København S.

Admin, Ole Aksel, Nationalpigen og Den Gamle synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil Empty Sv: Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil

Indlæg af En Nordisk Broder Fre 19 Apr 2024, 09:28

Stærke Andreas skrev:Jeg vil ønske, at det landsforræderiske parti ikke får valgt én eneste.

Da det ikke ser ud til, at Folkebevægelsen mod EU kan opstille mere, stemmer jeg nok på Anders Vistisen fra DF. Han er stærkt imod sådan noget som ovenstående.

Det er han måske nok. Men kan han få noget som helst igennem nede i det overnationale "parlament"?

Vi skal ud af EU, men det er mange år siden, jeg sidst har set en meningsmåling, hvor de fleste ønskede det. Danske vælgere er langt hen ad vejen bææææhlam; derfor vil en landsforrædertype som Stine Bosse sikkert også få en del stemmer.
En Nordisk Broder
En Nordisk Broder

Antal indlæg : 27
Join date : 19/07/22

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil Empty Sv: Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil

Indlæg af BenniM Fre 19 Apr 2024, 14:36

Jeg kan se at hun er blevet kaldt til orden. Mette Frederiksen har taburet kløe og det samme har Lars Løkke Rasmussen. Venstre er snart historie på grund af deres planlagte svigt af kernevælgerne, så deres mening er ligemeget.

Faktum er at EU nok skal få prakket os dem på, men det er der ingen grund til at tale om i en tid hvor landet på grund af grøn omstilling snart vil opleve fødevare mangel. Vi burde se på om ulandsbistanden ikke kan kanaliseres om så vi kan på den måde kan dække de byrder som bliver os pålagt og så kunne man bede min branche om at komme op i gear.

Vi skal nok fine meningsløs aktivering til dem ligesom vi gør med mange danske statsborgere hver dag. En del vil givet vælge livet fra for at slippe for aktiveringen, hvilket vi allerede ser i dag. På den måde kan byrden blive til at bære.

_________________
Sagsbehandler, forfatter og coach

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 903
Join date : 02/12/20
Age : 53
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil Empty Sv: Lars Løkke/Stine Bosses udlændinge-udspil

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum