FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyIgår kl. 21:00 af Tina Joan

» Røde understregninger i Linux Mint?
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyIgår kl. 19:14 af Oliver

» Risiko for snyd til EU-valget
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyIgår kl. 09:37 af Gæst

» Tildeling af statsborgerskaber!
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyIgår kl. 09:32 af ak31

» Svære opgaver!
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyIgår kl. 08:32 af Admin

» George Gently - Bankrøveri juleaften - krimi!
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyIgår kl. 08:12 af Admin

» Vila Franca do Campo, Portugal!
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyIgår kl. 08:05 af Admin

» Muslimer får magt i britisk politik
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyTirs 07 Maj 2024, 19:13 af Gæst

» Abortgrænsen hæves!
Malmø mere islamistisk end Vestbredden EmptyTirs 07 Maj 2024, 10:29 af Radikal


Malmø mere islamistisk end Vestbredden

5 deltagere

Go down

Malmø mere islamistisk end Vestbredden Empty Malmø mere islamistisk end Vestbredden

Indlæg af En Nordisk Broder Fre 19 Apr 2024, 09:22

"Butikkerne er fulde af islamisk, arabisk tøj. Det hele er islam. 100 % ....
(journalisterne) taler med palæstinensere og arabere, som benægter, at der blev begået en massakre den 7. oktober. Ingen voldtægter, ingen nedslagtning af civile, herunder børn."


Det er de to udsendte israelske journalister, som skriver om det Sverige, som er vært for Eurovision (Melodi Grand Prix)-arrangementet i næste måned, der beretter om, hvad de ser i Malmø. Værtsbyen.
Udenfor en moské får de en advarsel: De skal holde sig væk fra Eurovision. En stor bombe vil springe!

Som Hans Rustad spørger: Hvordan vil Sverige få kontrol?

https://www.document.dk/2024/04/18/malmoe-er-mere-islamistisk-end-vestbredden/

Jeg tror ikke Sverige får kontrol - det er alt for sent. Vi får en totalitær islamistisk nabo.

Din mening?
En Nordisk Broder
En Nordisk Broder

Antal indlæg : 27
Join date : 19/07/22

Helle Front, ak31, Ole Aksel og Den Gamle synes godt om

Carnivora synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Malmø mere islamistisk end Vestbredden Empty Sv: Malmø mere islamistisk end Vestbredden

Indlæg af Carnivora Fre 19 Apr 2024, 10:08

En Nordisk Broder skrev:"Butikkerne er fulde af islamisk, arabisk tøj. Det hele er islam. 100 % ....
(journalisterne) taler med palæstinensere og arabere, som benægter, at der blev begået en massakre den 7. oktober. Ingen voldtægter, ingen nedslagtning af civile, herunder børn."


Det er de to udsendte israelske journalister, som skriver om det Sverige, som er vært for Eurovision (Melodi Grand Prix)-arrangementet i næste måned, der beretter om, hvad de ser i Malmø. Værtsbyen.
Udenfor en moské får de en advarsel: De skal holde sig væk fra Eurovision. En stor bombe vil springe!

Som Hans Rustad spørger: Hvordan vil Sverige få kontrol?

https://www.document.dk/2024/04/18/malmoe-er-mere-islamistisk-end-vestbredden/

Jeg tror ikke Sverige får kontrol - det er alt for sent. Vi får en totalitær islamistisk nabo.
Din mening?

Efterhånden har jeg nået en alder, hvor jeg ikke rigtigt synes det er umagen værd at tage til orde imod fascistiske oplæg som ovenstående. Men alligevel - der er åbenbart ikke mange, der har lyst til det, og hvor er vi så henne?

Det er ondsindede påstande, vi ser her. Det er mindre end et år siden, jeg sidst besøgte det hyggelige og farverige Malmø (jeg har venner i Rosengård), og der er ved den søde grød ikke meget anderledes end i København eller Aalborg. Jeg er øjenvidne til, at integrationen fungerer, den har bare skullet have lidt tid.

Det er vist "moderne" på den ekstreme højrefløj at rakke ned på Sverige, vores gamle nabo på den anden side af Øresund.
Tag dog et smut derover i en weekend, f.eks. Så vil man opleve noget andet end de vilde rygter, der bringes til torvs herinde. Måske endda træffe nye gode (og muslimske) bekendskaber. Eksempelvis er palæstinensere meget mere imødekommende og venlige, end "document.dk"- og "den korte avis"-læsere gør sig begreb om. Det er den gamle historie: Man skælder ud på indbildte figurer - ikke virkelige mennesker af kød og blod.

Hvis der er nogen, der behøver vor støtte p.t., er det ellers netop palæstinenserne! Hvor ville jeg ønske, at jeg måtte opleve et frit Palæstina uden disse modbydelige israelske besættelsestropper.
Carnivora
Carnivora

Antal indlæg : 17
Join date : 12/07/22
Age : 71
Geografisk sted : Midt-østjylland

ak31 synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Malmø mere islamistisk end Vestbredden Empty Sv: Malmø mere islamistisk end Vestbredden

Indlæg af MortenhinRoede Fre 19 Apr 2024, 11:14

Carnivora skrev: Det er ondsindede påstande, vi ser her. Det er mindre end et år siden, jeg sidst besøgte det hyggelige og farverige Malmø (jeg har venner i Rosengård), og der er ved den søde grød ikke meget anderledes end i København eller Aalborg. Jeg er øjenvidne til, at integrationen fungerer, den har bare skullet have lidt tid.

Det er vist "moderne" på den ekstreme højrefløj at rakke ned på Sverige, vores gamle nabo på den anden side af Øresund.
Tag dog et smut derover i en weekend, f.eks. Så vil man opleve noget andet end de vilde rygter, der bringes til torvs herinde. Måske endda træffe nye gode (og muslimske) bekendskaber. Eksempelvis er palæstinensere meget mere imødekommende og venlige, end "document.dk"- og "den korte avis"-læsere gør sig begreb om. Det er den gamle historie: Man skælder ud på indbildte figurer - ikke virkelige mennesker af kød og blod.

Hvis der er nogen, der behøver vor støtte p.t., er det ellers netop palæstinenserne! Hvor ville jeg ønske, at jeg måtte opleve et frit Palæstina uden disse modbydelige israelske besættelsestropper.

Enig i den sidste linje. Men du falder altså af, der hvor du skriver om at skælde ud på indbildte personer.
Du besøgte venner i Rosengård. Ja, men det er ikke med de mange drab og skyderier i det hele taget in mente noget bevis for, at "integrationen fungerer."
Talte du med nogen, der stemmer på Sverigedemokraterne? Næppe.

Jeg tror ikke, det handler om noget "moderne", når nogle taler om "svenske tilstande". Det går snarere ud på frygt. Frygt for, at vore byer bliver som de svenske, hvor du må erkende, at indvandrere spiller en stor rolle i skuddrab, knivstikkerier, narko- og anden kriminalitet.
Og så bliver folk bange for at opleve lignende i for eksempel København, ikke?
MortenhinRoede
MortenhinRoede

Antal indlæg : 11
Join date : 26/01/24
Age : 58
Geografisk sted : København

Røde Visioner synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Malmø mere islamistisk end Vestbredden Empty Sv: Malmø mere islamistisk end Vestbredden

Indlæg af ak31 Fre 19 Apr 2024, 11:57

Carnivora skrev:
En Nordisk Broder skrev:"Butikkerne er fulde af islamisk, arabisk tøj. Det hele er islam. 100 % ....
(journalisterne) taler med palæstinensere og arabere, som benægter, at der blev begået en massakre den 7. oktober. Ingen voldtægter, ingen nedslagtning af civile, herunder børn."


Det er de to udsendte israelske journalister, som skriver om det Sverige, som er vært for Eurovision (Melodi Grand Prix)-arrangementet i næste måned, der beretter om, hvad de ser i Malmø. Værtsbyen.
Udenfor en moské får de en advarsel: De skal holde sig væk fra Eurovision. En stor bombe vil springe!

Som Hans Rustad spørger: Hvordan vil Sverige få kontrol?

https://www.document.dk/2024/04/18/malmoe-er-mere-islamistisk-end-vestbredden/

Jeg tror ikke Sverige får kontrol - det er alt for sent. Vi får en totalitær islamistisk nabo.
Din mening?

Efterhånden har jeg nået en alder, hvor jeg ikke rigtigt synes det er umagen værd at tage til orde imod fascistiske oplæg som ovenstående. Men alligevel - der er åbenbart ikke mange, der har lyst til det, og hvor er vi så henne?

Det er ondsindede påstande, vi ser her. Det er mindre end et år siden, jeg sidst besøgte det hyggelige og farverige Malmø (jeg har venner i Rosengård), og der er ved den søde grød ikke meget anderledes end i København eller Aalborg. Jeg er øjenvidne til, at integrationen fungerer, den har bare skullet have lidt tid.

Det er vist "moderne" på den ekstreme højrefløj at rakke ned på Sverige, vores gamle nabo på den anden side af Øresund.
Tag dog et smut derover i en weekend, f.eks. Så vil man opleve noget andet end de vilde rygter, der bringes til torvs herinde. Måske endda træffe nye gode (og muslimske) bekendskaber. Eksempelvis er palæstinensere meget mere imødekommende og venlige, end "document.dk"- og "den korte avis"-læsere gør sig begreb om. Det er den gamle historie: Man skælder ud på indbildte figurer - ikke virkelige mennesker af kød og blod.

Hvis der er nogen, der behøver vor støtte p.t., er det ellers netop palæstinenserne! Hvor ville jeg ønske, at jeg måtte opleve et frit Palæstina uden disse modbydelige israelske besættelsestropper.

Vi skal da bare glæde os over den nye kultur, med de festlige farver de har. Malmø mere islamistisk end Vestbredden 1f42a
At der så de sidste 15 år har været mange skyderier i Malmø, der er så bare noget vi må tage med.
Før havde Hansson og Svensson da også uenigheder, men det forgik ikke med skydevåben. Er vi blevet så blødsødne her i norden, at vi ikke kan klaret et rask lille opgør?
Vi skal da bare være glade for, at varmblodige mennesker vil bosætte sig i det kolde norden. Det er så kedeligt med her og fru Hansen, der bare gå på arbejde og kommer hjem og spille ludo med børnene ved kakkelbordene.
At vi så har et godt socialvæsen, som de tillige kan trække på, gør det så heller ikke så ringe for dem. What a Face What a Face



_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1542
Join date : 05/12/20

Helle Front synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Malmø mere islamistisk end Vestbredden Empty Sv: Malmø mere islamistisk end Vestbredden

Indlæg af BenniM Fre 19 Apr 2024, 14:22

Med til historien hører også at Malmø ligger meget langt væk fra hovedstaden i Sverige. Historisk har man lagt det man ikke gider væk fra hovedstaden. Det er også derfor at Barsebäck ligger hvor det ligger upåagtet at det er placeret upraktisk i forhold til København.

De indfødte taler dårligt det svensk man taler i hovedstaden og var gennem århundrede nogle som skulle tvinges til at være Svenskere. De sidste love som gav straf for at tale og bruge sproget dansk blev først fjernet i 1920'erne.

I Stockholm har man simpelthen ikke bekymret sig over at Malmø var blevet Nordens mord-hovedstad nummer 1. Først da klanerne som bander kaldes derovre havde fået fodfæste og nu bruger børnesoldater overalt i Sverige slog man vagt i gevær, men alt for sent. Skal Sverige problemet til livs skal de nærmest drage inspiration fra El Salvador for at se på politi-metoder som kan løse problemet.

_________________
Sagsbehandler, forfatter og coach

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 903
Join date : 02/12/20
Age : 53
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

ak31 og Den Gamle synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Malmø mere islamistisk end Vestbredden Empty Sv: Malmø mere islamistisk end Vestbredden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum