FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Muslimer får magt i britisk politik
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIdag kl. 16:09 af Gæst

» Abortgrænsen hæves!
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIdag kl. 10:29 af Radikal

» 5. maj 1945!
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIdag kl. 10:28 af ak31

» Svære opgaver!
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIdag kl. 10:20 af ak31

» Forloren and - med sovs, brunede kartofler og rødkål!
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIdag kl. 10:17 af Radikal

» ClamAV antivirus til Linux?
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIdag kl. 10:11 af Radikal

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIdag kl. 08:40 af Gæst

» Det første store togrøveri!
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIdag kl. 08:08 af Admin

» Flightplan - Datter forsvundet på fly!
Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? EmptyIgår kl. 15:12 af Admin


Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University?

2 deltagere

Go down

Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? Empty Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University?

Indlæg af Frnk01 Fre 26 Apr 2024, 18:18

Hej alle sammen, for nylig er jeg interesseret i at studere og udvide min viden inden for hele sundhedsområdet, sygepleje, apotek, psykologi osv. Jeg er på udkig efter en fjernundervisningsmulighed, og jeg har set flere supplerende kurser om emnet på et universitet kaldet TECH, og det har fanget min opmærksomhed.

Jeg kan især godt lide, at de er online og ikke har faste tidsplaner. Det ville være en stor hjælp for mig. Er der nogen, der har erfaring med dette universitet, og kan du fortælle mig, om det er det værd for dem, der arbejder, mens de studerer? Jeg takker mange gange.

Frnk01

Antal indlæg : 1
Join date : 26/04/24

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University? Empty Sv: Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University?

Indlæg af Admin Lør 27 Apr 2024, 09:47

Frnk01 skrev:Hej alle sammen, for nylig er jeg interesseret i at studere og udvide min viden inden for hele sundhedsområdet, sygepleje, apotek, psykologi osv. Jeg er på udkig efter en fjernundervisningsmulighed, og jeg har set flere supplerende kurser om emnet på et universitet kaldet TECH, og det har fanget min opmærksomhed.

Jeg kan især godt lide, at de er online og ikke har faste tidsplaner. Det ville være en stor hjælp for mig. Er der nogen, der har erfaring med dette universitet, og kan du fortælle mig, om det er det værd for dem, der arbejder, mens de studerer? Jeg takker mange gange.

Kan kun hjælpe med trustpilot:

https://dk.trustpilot.com/review/www.tec.dk

https://www.trustpilot.com/review/www.tec.dk

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9492
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Frnk01 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum