FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIdag kl. 16:29 af Jojo

» Medlems ændring!
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIdag kl. 16:22 af Admin

» De 48 selvfede sozi'ers erklæring
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIdag kl. 12:38 af En Nordisk Broder

» Nu kommer Solen!
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIdag kl. 09:07 af Admin

» "Wind Beneath My Wings" (Guitar instrumental)
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIdag kl. 09:01 af Admin

» The Saint - When Spring Is Sprung - Krimi - Action film!
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIdag kl. 08:46 af Admin

» It svindel på Nettet?
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIgår kl. 09:16 af Admin

» Svære opgaver!
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIgår kl. 08:50 af Admin

» Barnaby - Send klovnene ind - krimi!
Europa er ved at begå selvmord? EmptyIgår kl. 08:33 af Admin


Europa er ved at begå selvmord?

2 deltagere

Go down

Europa er ved at begå selvmord? Empty Europa er ved at begå selvmord?

Indlæg af Admin Søn 28 Apr 2024, 09:21

Europa er ved at begå selvmord?

https://www.document.dk/2024/04/26/tidligere-premierminister-i-tjekkiet-eus-migrationspagt-er-et-assisteret-selvmord/

"Tidligere premierminister i Tjekkiet: EU’s migrationspagt er et assisteret selvmord.

I en passioneret tale, advarede den tidligere tjekkiske premierminister, Andrej Babiš, det tjekkiske parlament mod EU’s migrationspagt, og kaldte masseindvandring for en “kræftsvulst”, der allerede har ødelagt Vesteuropa, men som nu også vil påvirke Central- og Østeuropa."

Jeg tror ikke at de såkaldte ansvarlige politikere og det flertal de repræsenterer er klar over hvad de har gang i med indvandrings spørgsmålet!

Din mening?


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9504
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Ole Aksel synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Europa er ved at begå selvmord? Empty Sv: Europa er ved at begå selvmord?

Indlæg af Nationalpigen Søn 28 Apr 2024, 17:12

Admin skrev: I en passioneret tale, advarede den tidligere tjekkiske premierminister, Andrej Babiš, det tjekkiske parlament mod EU’s migrationspagt, og kaldte masseindvandring for en “kræftsvulst”, der allerede har ødelagt Vesteuropa, men som nu også vil påvirke Central- og Østeuropa."

Jeg tror ikke at de såkaldte ansvarlige politikere og det flertal de repræsenterer er klar over hvad de har gang i med indvandrings spørgsmålet!
Din mening?

Nok de "ansvarlige" politikere. Jeg vil tro, at de lige så vel som for godt 80 år siden er helt klar over, hvad de foretager sig. Og som de var klar over det i 1972 og 1993. De er nemlig hvinende ligeglade med den almindelige danske skatteborger; han/hun skal bare makke ret = "stemme rigtigt."

Det er rigtigt nok, at Vesteuropa synes i gang med et kollektivt selvmord, men om muligt værre synes jeg, det er at iagttage USA.

Kommentator John Nolte beskriver i dag institutioner som Yale, Harvard eller University of Southern California som prægede af "åbent, nøgent, voldeligt, sydende og kompromisløst jødehad", ikke set vildere siden Tyskland i 1930'erne - og mainstreammedierne er tavse derom. Og Joe Biden? Jamen han har hårdt brug for de mange arabiske stemmer han kan samle op i de såkaldte svingstater.

Donald Trump har udtalt, at han vil gøre op med "galskaben" på universiteterne, men han bliver jo ikke valgt. Enten vil hans "demokratiske" modstander holde ham nærmest ude af valgkampen ved uafbrudt at finde på nye sager at sende ham i retten for - eller også, tror jeg, bliver Trump skudt senest i oktober.


_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'
Nationalpigen
Nationalpigen

Antal indlæg : 21
Join date : 23/07/22
Age : 26
Geografisk sted : 9400

Admin, Ole Aksel og Kaffebarknægten synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Europa er ved at begå selvmord? Empty Sv: Europa er ved at begå selvmord?

Indlæg af Admin Tors 02 Maj 2024, 09:10

Nationalpigen skrev:
Admin skrev:  I en passioneret tale, advarede den tidligere tjekkiske premierminister, Andrej Babiš, det tjekkiske parlament mod EU’s migrationspagt, og kaldte masseindvandring for en “kræftsvulst”, der allerede har ødelagt Vesteuropa, men som nu også vil påvirke Central- og Østeuropa."

Jeg tror ikke at de såkaldte ansvarlige politikere og det flertal de repræsenterer er klar over hvad de har gang i med indvandrings spørgsmålet!
Din mening?

Nok de "ansvarlige" politikere. Jeg vil tro, at de lige så vel som for godt 80 år siden er helt klar over, hvad de foretager sig. Og som de var klar over det i 1972 og 1993. De er nemlig hvinende ligeglade med den almindelige danske skatteborger; han/hun skal bare makke ret = "stemme rigtigt."

Det er rigtigt nok, at Vesteuropa synes i gang med et kollektivt selvmord, men om muligt værre synes jeg, det er at iagttage USA.

Kommentator John Nolte beskriver i dag institutioner som Yale, Harvard eller University of Southern California som prægede af "åbent, nøgent, voldeligt, sydende og kompromisløst jødehad", ikke set vildere siden Tyskland i 1930'erne - og mainstreammedierne er tavse derom. Og Joe Biden? Jamen han har hårdt brug for de mange arabiske stemmer han kan samle op i de såkaldte svingstater.

Donald Trump har udtalt, at han vil gøre op med "galskaben" på universiteterne, men han bliver jo ikke valgt. Enten vil hans "demokratiske" modstander holde ham nærmest ude af valgkampen ved uafbrudt at finde på nye sager at sende ham i retten for - eller også, tror jeg, bliver Trump skudt senest i oktober.


"I Europa stormer det yderste højre frem. Og de vrede landmænd er blevet symbolet på fremgangen".

https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/i-europa-stormer-det-yderste-hoejre-frem-og-de-vrede-landmaend-er-blevet-symbolet

Højrefløjen i de Europæiske lande er stærkt på vej frem af flere grunde!

Om det så er landmænd, indvandringen fra muslimske lande eller Store Bededags afskaffelse osv., så er befolkningerne ikke længere enige med politikernes beslutninger!

Jeg mener at politikerne fuldstændig har undervurderet vælgernes ønsker og håb for fremtiden der kommer!






_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9504
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Europa er ved at begå selvmord? Empty Sv: Europa er ved at begå selvmord?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum